כותרת
> C;
1/1

מדוע כדאי לבנות חנות וירטואלית דווקא בימי הקורונה?

דווקא בתקופה זו כשימי הקורונה משרים עלינו חוסר ודאות ולאף אדם אין מושג מתי נחזור לשגרת חיינו הרגילה והמוכרת, זהו הזמן המושלם לכל בעלי העסקים לתת את המחשבה כיצד כדאי לפתח את העסק ולהתאימו למציאות בה אנו חיים.

עסקים רבים הבינו כי אינם יכולים להסתמך יותר על חנות פיזית ברחוב או בקניון, לכן התחום של חנויות וירטואליות נמצא כעת בפריחה. חנות מסחר אלקטרוני תאפשר לכם לפעול ולהרוויח גם כאשר ימי הסגר יימשכו. כיום ישנם עסקים שהבינו כי הן יכולים לחסוך בעלויות שכירות, ארנונה חשמל ויתר הוצאות העסק בכך שפשוט יפתחו חנות וירטואלית ובכך ימנפו את הרווח הסופי שלהם מפאת הקיצוץ הרב בעלויות התפעול וכן יוכלו להוריד את מחיר המוצר הסופי עבור הלקוח.

אז מדוע כדאי לפתוח חנות וירטואלית ולעסוק בשיווק דיגיטלי בזמן המשבר?

האינסטינקט הראשוני של עסקים כיום הוא לצמצם בהוצאות ככל האפשר. מדובר באינסטינקט שפוי אך מצד שני, כל בעל עסק מחפש הזדמנות חדשה למינוף וצמיחה של העסק, לכן אם בעל העסק לא יתאים את עצמו לזמנינו ולא יבצע את ההתאמות במערכי השיווק השונים שלו, הוא לא יצליח לשרוד לאורך זמן.

  • הזדמנויות ומחירים טובים - חשוב לדעת כי דווקא כיום בזמן משבר הקורונה, עסקים יכולים למצוא בקלות הזדמנויות טובות ומחירים אטרקטיביים מהספקים השונים בתחום הדיגיטל, לכן, כדאי שתשקלו אם זה הזמן המתאים עבורכם להשקיע בשיווק ומיתוג העסק ברשת האינטרנט.

  • סוף סוף יש לכם זמן לעבוד על האתר שלכם - שגרת החיים היומיומיים של כל בעל עסק, היא לרוב שאין לו זמן לקדם ולשווק את עצמו ולכן לרוב יזניח את המיתוג, התוכן האיכותי והקפדה על משפכי שיווק נכונים. אולם תקופת משבר הקורונה בהחלט מספקת את הזמן הדרוש הזה, מה שמעמיד לרשות העסק שתי אפשרויות: או לשקוע בדיכאון על כך שהעסק שלו הולך לאיבוד, או לנצל את הזמן שהתפנה ולחשוב מחדש של אסטרטגיית תוכן ושיווק של העסק.

  • השקיעו כעת כדי להינות מהתוצאות כאשר המשבר יסתיים - כל מי שעוסק בשיווק דיגיטלי המשכי מבין כי תהליכי שיווק דיגיטלי הם תהליכים מתמשכים הדורשים הוצאה לטווח ארוך. לכן, במידה ותיישמו את הפעילויות השיווקיות הדרושות לעסק שלכם כיום, תוכלו ליהנות מהתוצאות יחד עם סיום המשבר וכך תוכלו להיות בראש התחום המקצועי שלכם ולצבור יתרון על המתחרים.

  • חנות וירטואלית איכותית לוקח זמן לייצר – כאשר אנו בונים חנות וירטואלית, יש לקחת בחשבון כי הדבר אינו קורה בשבוע וגם לא בחודש. זהו תהליך ארוך טווח עד שמעלים את כל המוצרים, עושים אופטימיזציה ו-qa לאתר, מכינים תוכן לקידום אתרים, מכינים לוגיסטיקה שיווקית ועוד. תהליך זה יכול לקחת באזור החצי שנה בכדי להכין עבור העסק שלכם אתר מכירתי שיביא תוצאות. לכן, זמן הקורונה הינו זמן חשוב ביותר שבו רצוי שהעסק יתמקד שיצירת הכנסה נוספת ולא יסתמך על שיטות המכירה המיושנות.

  • גם תהליך קידום אורגני בגוגל ופייסבוק לוקח זמן - קידום אורגני תלוי בלא מעט פרמטרים המשפיעים על איכות הדירוג של האתר. מנהל אתר יכול להטמיע בו תוכן רב וערכי, לשפר את חווית המשתמש, לבצע אופטימיזציה עדכנים לגוגל ולהתאים את האתר לכל מנועי החיפוש. דרוש זמן בכדי לשכנע את גוגל שהאתר שלו טוב יותר מאתרים אחרים ולכן הוא צריך להיות מקודם יותר. לכן, אם אתם רוצים לראות תוצאות עם סיום משבר הקורונה ולהזניק את המכירות קדימה כדאי שתשקיעו בתשתיות שיווק דיגיטלי והכנה של העסק לסיום המשבר.

  • בים המסרים השיווקיים ששוטפים אותנו ביומיום קל מאוד ללכת לאיבוד - כאשר חלק מהעסקים נמנעים מהשקעה ביצירת מסרים שיווקיים המתאימים לזמן המשבר, זהו הזמן המושלם לפעול ולשווק. מפאת השקט השיווקי (שכן עסקים משקיעים הרבה פחות כסף בשיווק ופרסום), המסרים שלכם יהדהדו חזק יותר ובעלות נמוכה יותר מבדרך כלל.

  • המשבר הוא הזדמנות טובה לחנך צרכנים מחדש - התפרצות נגיף הקורונה שינתה המון את הרגלי הצרכנות שלנו ויצרה סיטואציה חדשה בה רוב הלקוחות עוברים לקניה בדיגיטל, מה שמרגיל את הגולשים לצרכנות חדשה יותר שאינה דורשת להגיע למקום פיזי. הצורכנות החדשה היא דיגיטלית וכיום ברור לכולם כי גם לאחר המשבר, הצרכנים עדיין יעדיפו לרכוש בצורה מקוונת ונוחה במקום להגיע ליעד פיזי של חנות. זו הסיבה שיותר עסקים פונים כיום לחנך את קהל הלקוחות שלהם לצרוך שירותים ומורים באתר האינטרנט שלהם.

  • כשהכל יגמר יהיה צפוף מאוד מפני שכולם ירוצו לשווק מיד ביום שאחרי – כבר ידוע כי במועד מוקדם או מאוחר תמצא האנושות דרך להתגבר על משבר הקורונה. ביום שזה יקרה כולם ירצו לפצות את עצמם על ההפסדים הרבים שחוו העסקים ולכן רמת הביקוש לשיווק דיגיטלי תהיה גבוהה במיוחד. לכן, אם יש לכם את היכולת הכלכלית לבצע את ההשקעה בשיווק היום, תוכלו ליצור יתרון תחרותי על פני יתר העסקים וגם לחסוך בהוצאות משמעותיות של תפעול.

שירותים נוספים שניתן למצוא ביאלו סטודיו שיכולים להיות רלוונטים:

מיתוג ובניית זהות גרפית

קידום אתרים

לסיכום

אצלנו ביאלו סטודיו, לאחר ניתוח מעמיק של צרכי העסק שלכם והבנת התקציב שתוכלו להוציא בשנה הקרובה, נבנה עבורכם תשתיות שיווק דיגיטלי המותאם ספציפית לעסק שלכם. עסקים שישקיעו כעת יוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים ומהנינוחות של זמן המשבר. יחד נחשוב, נתכנן ונפעיל את האנשי המקצוע המומחים שלנו בכדי למנף את העסק שלך גם בזמן המשבר וגם לאחריו.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
האם את/ה מעוניין באתר תדמית, מסחר, או מערכת מאופיינת אישית?
אתר תדמית
חנות מסחר אלקטרוני
מערכת מאופיינת אישית
האם את/ה מעוניינ/ת במערכת ניהול בעברית לאתר?
כן
לא, אני מעוניין בשפה אחרת
עיצוב ובניית אתרים
  • מה הפיתוח שאתם מחפשים באתר אנטרנט? אנו מתמחים בבניית אתרים וקידום אתרים באנטרנט
  • איזה אתר עושה חשק ללחוץ ולגלוש בו? אנו נאפיין לכם חוויית משתמש המותאמת לקהל היעד שלכם
  • כמה אתם רוצים שיכירו את האתר שלכם? אנו מתמקדים ביצירת לקוחות חדשים לעסק שלכם!

צרו קשר ואנו ב-יאלו נספק לכם את מה שאתם חולמים עליו

חנות וירטואלית - יאלו סטודיו

חנות וירטואלית - יאלו סטודיו

חנות וירטואלית - יאלו סטודיו

חנות וירטואלית - יאלו סטודיו

חנות וירטואלית - יאלו סטודיו

חנות וירטואלית - יאלו סטודיו

> קרא עוד
אייל בן סימון