כותרת
> C;
1/1
דלג לעמוד ראשי (מקש קיצור ד) דלג למפת האתר (מקש קיצור מ)

שיפור יחס המרה באתרי תדמית - 4 טריקים שעובדים!

שיפור יחס המרה באתרי תדמית - 4 טריקים שעובדים!

בעלי עסקים רבים מקפידים לקחת חלק במגוון כנסים ואירועים עסקיים ברחבי הארץ כדי לשווק את עצמם, וכמובן גם את העסק שלהם. כך הם מתחילים לפתוח דלתות נוספות כלפי חברות עסקיות נוספות לצורך השקעה, הכרה או אפילו שיתופי פעולה.

אירועים עסקיים כאלו הם הזדמנות נהדרת לשווק את העסק בצורה מיטבית, ליצור קשרים עסקיים עם חברות גדולות וגם קטנות ולנסות לבנות קשרים עסקיים מצליחים לעתיד. אם בעבר היה נהוג לחלק כרטיסי ביקור של העסק, כיום כרטיס הביקור הוא אתר האינטרנט של החברה. דרך האתר של החברה אותם לקוחות עסקיים יכולים לקבל תמונה כללית על יתרונות העסק, איכותו, תחומי העיסוק שלו ועוד.

מכיוון שהאתר משמש ככרטיס הביקור של העסק, וכך בעצם כפנים של החברה, יש צורך להשקיע באתר שיהיה יפה ומושך ככל הניתן – כי רושם ראשוני הוא הקובע הראשי, ולא רק בתחום הדייטים. על כן, כל עסק מוכרח שיהיה לו אתר תדמית מעוצב ויפה.

חשיבות איכותו של אתר תדמית

כאמור, אתר תדמית הוא הפנים של החברה. ממש כמו שאתם מתגנדרים ומתייפים לפני פגישה ראשונה כדי לעשות רושם על הדייט שמחכה לפגוש אתכם, כך קיימת חשיבות להשקיע באיכותו של האתר של העסק כדי שימשוך את אותם לקוחות פוטנציאלים, יותר עליהם רושם ויהיה מעניין – וכך גם יעלה את אחוזי ההמרה של האתר.

כדי שאתר התדמית יהיה איכותי וממיר ככל הניתן, מומלץ להשקיע במספר טריקים מצוינים שיעשו פלאים ביחסי ההמרה של האתר:

השקיעו בעיצוב של האתר

זהו בעצם הדבר הראשון והחשוב ביותר באתר תדמית. רושם ראשוני פועל על פי חיצוניות, את האופי והפנימיות מגלים רק לאחר כמה דייטים. אבל כדי שיהיה המשך לדייט הראשון, הרושם הראשוני הוא הקובע המרכזי. לכן, הרשימו את אותם לקוחות פוטנציאלים וכלל הגולשים עם אתר מעוצב, מושקע, יפה ואיכותי. לעיצוב טוב יש גם השפעה ניכרת על קידום בגוגל. גוגל אוהב אתרים שמספקים חווית משתמשים טובה, ולוקחים זאת בחשבון יותר מאי פעם.

לרוב השניות הראשונות הן הקובעות את התרשמותם של הגולשים מהאתר, לכן הקפידו כי החלק העליון של האתר (שהוא הדבר הראשון שרואים כאשר נכנסים לאתר) יהיה מיוחד ומעניין. מומלץ ללכת על באנר גדול משולב עם סרטון אנימציה מושקע על העסק, גלריית תמונות צבעוניות ומושכות ועוד. אם הגולשים התרשמו מהחלק העליון של האתר, הם ימשיכו את הגלישה בו.

בהקשר זה, כדאי גם לקרוא על מיתוג ובניית זהות גרפית.

שלבו תוכן מעניין ומושך

זה נכון כי האמירה הזו של "התוכן הוא המלך" נאמרה כל כך הרבה פעמים, אך עדיין זוהי אמירה נכונה לחלוטין. כיום בעידן היוטיוברים והסרטונים אפשר לחשוב כי הוידאו הוא המלך, אך גם בשנת 2019 הטקסט שכתוב שחור על גבי לבן (או כל צבע אחר כמובן), הוא זה שמעביר את המסר בצורה ברורה ומושכת.

לכן, הקפידו על שילוב תוכן אטרקטיבי ומושך ככל הניתן. אל תפציצו בטקסטים ארוכים ובנאליים, כי עדיין אנו בעידן הסרטונים ולכן מעט עצלנים – אך התמקדו בטקסטים ומשפטים מעניינים, מודגשים ובפונט בולט.

התרחקו מבנאליות בכל הנוגע להנעה לפעולה

יש כל כך הרבה אתרים שנמצאים ברחבי הרשת, מדוע שהגולשים יחליטו לפנות דווקא אליכם? התשובה נעוצה כמובן באתר. כיום גולשים הפכו להיות הרבה יותר ויזואליים, כך שהחווית המשתמש היא אחד מהדברים החשובים בכל הנוגע לאתר. הגולשים לא צריכים לחפש את המידע שהם צריכים באתרכם, אלא הוא צריך להופיע מולם באופן ברור ונגיש.

דבר זה מתייחס בעיקר לטופסי יצירת קשר הנמצאים באתר. אתרי תדמית אינם כמו אתרי מסחר שמטרתם העיקרית היא רכישה מקוונת של מוצרים, אלא דווקא האפשרות של השארת פרטים להמשך התקשרות. לכן, חוץ מעיצובו ונראותו של הטופס חשוב לשלב כפתור הנעה לפעולה שיהיה מושך ומיוחד. אותם משפטי הנעה לפעולה בנאליים כמו "צור קשר", "לחץ כאן" או רחמנה ליצלן "שלח" כבר עברו מהעולם.

משפטים מיוחדים כמו "נשמע טוב, אני רוצה" או "את זה אני חייב לבדוק" הם הרבה יותר מושכים, אטרקטיביים ודי נותנים רקע כללי מאוד על אופי החברה.

התאימו את האתר למובייל

אין היום מישהו שאין ברשותו טלפון חכם. אותם סמארטפונים מקלים לכולנו הרבה יותר על החיים, באמצעותם אנו יכולים לנהל את כל חיינו עם גישה חופשית לאינטרנט, שיחות, הודעות, תמונות, אימיילים, תזכורות ועוד המון אפליקציות לשימושים שונים.

משום כך, כל אותם גולשים שנמצאים ברחבי הרשת משתמשים ברוב הפעמים במנוע החיפוש שנמצא אצלם בכף היד, ולא במחשבים ניידים או נייחים. לכן זכרו כי אתר התדמית שלכם צריך להיות נגיש ויפה גם בתצוגה של מובייל, ולא רק בדסקטופ. הקפידו לבדוק כי אותו חלק מושך ומעניין הנמצא בראש העמוד באתרכם נראה טוב, מושך וברור גם בתצוגה של מובייל היא קטנה יותר מאשר בדסקטופ.

יאלו - עיצוב ובניית אתרים

הרושם הראשוני הוא הקובע המרכזי. לכן, הרשימו את אותם לקוחות פוטנציאלים וכלל הגולשים עם אתר מעוצב

הרושם הראשוני הוא הקובע המרכזי. לכן, הרשימו את אותם לקוחות פוטנציאלים וכלל הגולשים עם אתר מעוצב

כיום גולשים הפכו להיות הרבה יותר ויזואליים, כך שהחווית המשתמש היא אחד מהדברים החשובים בכל הנוגע לאתר

> קרא עוד
אייל בן סימון