כותרת
> C;
1/1

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים בגוגל - קידום ממומן וקידום אורגני

היא הדרך היעילה ביותר להגיע לקהל לקוחות ממוקד וגדול יותר אשר מהווה את הבסיס לכל עסק מצליח. קידום אתרים בגוגל יביא את העסק שלך לקהלי יעד נוספים ולשווקים שעדיין לא חשבת לגעת בהם - מה שאומר: הגדלת היקף העסק באופן משמעותי!

בזכות מנועי החיפוש השונים באנטרנט נחשף בפנינו עולם שלם של אתרי אנטרנט וגולשים שלעולם לא היינו מצליחים להגיע אליהם אלמלא מנועי החיפוש. גוגל כמובן הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם ותופס נתח של 48% בארה"ב, yahoo תופס כ28% מנתח השוק, Live-MSN תופס 10.5% מנתח השוק וכל השאר (ask, aol ועוד.) מהווים 13.5%. בארץ נתח השוק של גוגל הרבה יותר גבוה ומגיע ל-70%, ושל שאר המתחרים הנתח הוא נמוך יותר בצורה משמעותית. משמע - גוגל הוא הפלטפורמה הכי כדאית לקידום האתר שלכם ושם כדאי לשים את מירב תשומת הלב.

לגוגל יש כ-350 פרמטרים שונים בהם הוא מתחשב לקידום האתר שלכם. לכל פרמטר יש ניקוד והממצוע בין כל הפרמטרים הוא זה שיביא את העסק שלכם למקום הראשון או לדף הראשון בגוגל.

להלן סקירה קצרה של 10 הפרמטרים הכי חשובים בהם גוגל משתמש לקידום האתר:

1. שימוש במילות מפתח, בתגית title (כותרת העמוד) - מילים אלו אינן מופיעות באתר, אך מופיעות בקוד כ"מטה תאג" חשוב מאוד לרשום בכל דף אתר כמה שיותר מילות מפתח, אשר קשורות לעסק שלכם. לא לשכוח לבקש זאת מבונה האתרים שלכם!


2. טקסט של קישורים נכנסים - כלומר כמה קישורים יש ברשת אשר מובילים לאתר שלכם. ככל שתפרסמו יותר את האתר שלכם ברשת כך תקבלו מגוגל ניקוד גבוה יותר.

3. מבנה הקישורים הפנימיים באתר - זהו אחד מהגורמים באמצעותו גוגל קובע את איכות האתר. מבנה קישורים נכון הוא בניית עץ קטגוריות שכל עמוד באתר הוא במרחק 2-3 הקלקות מעמוד הבית.

4. כמה זמן האתר שלכם נמצא ברשת האנטרנט - הכוונה פה היא אינה לתאריך בו נקנה הדומיין, אלא לתאריך בו גוגל אינדקס את האתר לראשונה. ככל שהאתר יותר ותיק בגוגל, כך איכותו עולה בעיני מנועי החיפוש.

5. שימוש בביטויי המפתח בגוף הטקסט של האתר - על מנת שגוגל יציג את האתר שלכם במנוע החיפוש, מילות החיפוש חייבות להופיע גם בגוף הטקסט באתר ולהיות משולבות בתוכן שכתבתם באתר ולא רק ב"מטה תאג" כפי שכתבנו בסעיף הראשון.

6. פופולאריות קישורים Page Rank - אחד המדדים שגוגל הכניס לעולם האינטרנט נקראPR - .Page Rankמדד זה ניתן בסולם של 0-10 כאשר 0 ניתן לאתר חדש לגמרי, 1 לאתר עם ותק אך ללא קישורים נכנסים, 2-3 אתרים עם קישורים נכנסים אבל עם בעיה במבנה הקישורים הפנימי, 4-7 אתרים עם כמות הולכת וגדלה של קישורים נכנסים (ההתקדמות נעשית באופן דיפרנציאלי), 8-10 מגה אתרים. ה-PR הוא מידת החשיבות שגוגל מקנה לאתר.

>> תוכלו לקרוא פה חומר נוסף על page rank

7. כל כמה זמן מתעדכן התוכן באתר שלכם - ניקוד נוסף שגוגל נותן הוא עבור תכיפות עדכון התוכן התמונות או הווידאו באתר שלכם. ככל שתעדכנו יותר את האתר כך יהיה יותר תוכן שגוגל יוכל לעדכן ולהביא אתכם למקום הראשון.

8. כמה זמן נשאר כל גולש באתר - זהו פרמטר מאוד חשבו בו גוגל יודע לזהות את הזמן הממוצע בו נשארו הגולשים באתר שלכם. האם הצלחתם לגרום לגולש לקרוא את מה שכתבתם? האם הצלחתם לגרום לגולש לעבור על כמה דפי האתר ולא "לברוח" אחרי שגלש בדף הבית.

9. תדירות יצירת קישורים נכנסים המובילים לאתר - כמות גדולה של קישורים שמתעדכנים כל הזמן יכולה לקדם את האתר למעלה בתוצאות החיפוש. זאת רק כאשר מדובר בקישורים מאתרי איכות ולא מאתרים הנחשבים לספאם או לאתרי זבל כגון אתרים גדולים שכל מטרתם היא להחליף קישורים.

10. תוכן איכותי ומקורי - ככל שאתרך מכיל תוכן מקורי יותר, כך הוא מבוקש יותר על ידי מנועי החיפוש. לכן מומלץ מאוד לשים באתר כתבות ומאמרים בעלי תוכן מקצועי ואיכותי ככל האפשר. כך גם תוכלו להנות מסעיף 8 בו הגולש יישאר יותר זמן שאתר.

>> לקריאה נרחבת יותר על הפרמטרים השונים והניקוד שלהם, תוכלו לקרוא כאן

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
האם את/ה מעוניין באתר תדמית, מסחר, או מערכת מאופיינת אישית?
אתר תדמית
חנות מסחר אלקטרוני
מערכת מאופיינת אישית
האם את/ה מעוניינ/ת במערכת ניהול בעברית לאתר?
כן
לא, אני מעוניין בשפה אחרת
עיצוב ובניית אתרים
  • מה הפיתוח שאתם מחפשים באתר אנטרנט? אנו מתמחים בבניית אתרים וקידום אתרים באנטרנט
  • איזה אתר עושה חשק ללחוץ ולגלוש בו? אנו נאפיין לכם חוויית משתמש המותאמת לקהל היעד שלכם
  • כמה אתם רוצים שיכירו את האתר שלכם? אנו מתמקדים ביצירת לקוחות חדשים לעסק שלכם!

צרו קשר ואנו ב-יאלו נספק לכם את מה שאתם חולמים עליו

קידום אתרים seo - יאלו עיצוב ובניית אתרים

כל אתר שמגיע אלינו למרכז הניתוחים זוכה לתשומת לב לסטטיסטיקות ושיפורי יחס המרה משמעותיים

קידום אתרים seo - יאלו עיצוב ובניית אתרים

אנו מקדמים בכל הפלטפורמות - כולל גוגל, פייסבוק, אאוטבריין טאבולה ועוד

> קרא עוד
אייל בן סימון